October 23, 2012

Selamat Hari Raya Idul Adha

.. assalammualaikum ..

cepat je rasa masa berlalu ..
da nak raya haji dan da nak habis october
sedang menghitung hari menempuh usia yang semakin meningkat
dan perhubungan dgn sang kekasih yang menjangkau lapan tahun lamanya
harap-harap hari yang mendatang akan lebih mematangkan myra ..

kali ni agak lama tak balik kampung ..
last balik hari raya aidilfitri
two months ago
rindunya kat mak dan adik-adik kat sana
rindu jugak mr L yang selalu menyepi tu .. haishh
kerja jauh-jauh ni la jadinya
nasib baik kat sini duduk dgn kakak
ada anak buah yang banyak mulut
tak ada la bosan sgt .. hari-hari melayan kerenah dia ..  :)

so tak sabar rasanya nak balik raya haji ni
lagi dua hari je lagi
yeay!!
seronoknya hati ni bukan kepalang
macam-macam da ada dlm otak ni
nak pergi sana, nak pergi sini
nak makan itu, nak makan ini
tak sabar tak sabar tak sabarnyaaaa!!
teheeee ..
padahal cuti tiga hari je .. sobsob ..  ='(
anyway u guys yang balik kampung halaman raya haji ni,
DRIVE SAFELY
ingatlah orang yang tersayang ..  :)


6 comments:

  1. wahh kelass myra skrngg!! siap ada kad raya!! mana aci na nk jugakkk!!!!!!!!!!!!!!!

    Selamat Hari Raya Haji myra ;))

    ReplyDelete
  2. esklusif dari myra je tauuu.. kad raya haji.. ado?? haha.. na dtg uma k.. rajin2 ler ke kuala.. :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Aidil Adha juga. Hati-hati balik kampung..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidiladha Ismyra...

    ReplyDelete
  5. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete