Showing posts with label Royaltown. Show all posts
Showing posts with label Royaltown. Show all posts

January 22, 2013

Relax Myra ..

hye semua. assalammualaikum.

da lame tak update mengenai diri ini.
lately memang sibuk sikit.
as ape yang myra mention sebelum ni, myra akan bertunang.
so tarikh da decide n preparation da siap sikit-sikit.
nervous betul la. agaknya semua org yang nak bertunang akan rasa mcm ni kut.
ke myra seorang je yang lebih-lebih? huhu.
ah tak kisah la org nak ckp ape.
yang penting myra gembira n nak share dgn semua org.
majlis nanti myra buat kecil-kecilan je sebab kalau ade rezeki nak cepatkan tarikh pernikahan.
InsyaAllah.
tema utk pertunangan ni myra pilih pink n off white.
ikut kaler baju tunang yang akan myra pkai nanti.
baju tu milik si kecil molek kina. thanks kina.
memandangkan kami satu saiz je.
cuma myra agak berisi skt so tgh berusaha utk diet. hehe.

tema nak exactly kaler mcm ni tp mcm xdpt je. hehe.
mcm ni pun jadi la.  =)
ni kina nampak tak kami lebih kurang je? ok abaikan myra mmg berisi skt. -.-

 sekarang ni banyak benda yang myra dok fikirkan.
awal-awal tahun da pening nak setel banyak benda.
cari cincin, barang gubahan, catering, khemah, mua, renew roadtax + insurans kereta.
cabut gigi lagi. erkkk.
haishhh. dedo dedoooo.
duit keluar macam air je rasa.
waaaaa sedihnyeeee. iskkk.  T.T
nasib baik ade yang memahami. hehe.
myra kalau kepala berserabut, sedih myra akan pergi tepi sungai perak.
org kuala panggil lembah.
port baik punya nak release stress semua.
ptg tu mr L beli grg pisang, ubi n air bungkus.
nikmatnya makan panas-panas sambil tgk org memancing.
cuaca pun elok sgt. redup-redup. angin sepoi-sepoi.
duk bwh pokok pulak tu.
Ya Allah! seriously sgt menenangkan.
kalau boleh tiap-tiap ptg nak ke situ.
dulu-dulu selalu la jugak. sekarang setahun sekali je.  =(





anyway myra harap semuanya berjalan dengan lancar.
projek DIY myra ade update skt. tak banyak pun myra diy. jadi la nak merasa. hehe.
tp mls nak tulis cara-cara buatnya.
so myra upload gambar je. sesiapa nak cuba harap dapat la faham.
kalau tak faham tu tanye je la kat myra ok.
nanti myra cuba la terangkan.
sampai sini dulu. ok bye.


# teringin nak DIY mini pelamin la. agak-agak boleh jadi ke?  =P

December 28, 2012

Wedding Bff

salam jumaat.
 
akhirnya dpt jugak upload gambar wedding my bff haritu.
sedih sebab memory card tu boleh kena virus n hanya beberapa gambar saja yg dapat diselamatkan.
iskkk iskkkk.
so here we go ...
 
liza the pinkish girl.

parents liza. dorg baik sgt dgn myra.
 
eyja. ni bkn pengantin ye. mommy to be.
nyna. the best friend ever. da kawen da kau nyna. sebak rasa.
iskk iskkk.
 
zharif n nyna
 
zharif memang kwn mr L. so kwn dia kwn myra. kwn myra kwn dia.
nama pun da satu kampung kan. hehe.
 
 
 
 
 
finally dpt jumpa sorg lg bff. yat.  :)
 
 
 

bila tgk knkwn baru perasan yg semuanya da nak mjangkau usia 30an.
semua da ada misai n janggut. hehe.
yg da ada anak pun ada.
mr L yg muda skali.
tiba-tiba teringat zaman dorg jamming, gig sana sini.
deme ni semua lawok.
kalau lepak memang tak kering gusi.
sekarang je da slow.
ada yg da nak tunang. *eh mcm myra n mr L*
hehe.
ada jugak yg da nak kahwin.
wahhh tahniah tahniah semua.
bestnya dpt makan nasi minyak kwn-kwn ni.
haha.
 
suka bangat dgn pelamin nyna. santekk. tersergam indah.
 
 

April 19, 2012

Kampung Oh Kampung!

eeee da lama x balik kampung
rindunya kat mak n adik2
rindu juga kat mr L sy ..
rindu suasana kampung (kuala kangsar)
rindu tepi sungai tgk org memancing


rindu nak makan kat kedai kak bitah / benteng / mkn laksa n cendol



rindu nak jalan2 kat istana



ronda2 kuala naik motor waktu petang dgn mr L



rindu semua lah tentang kampung ..

even pekan kuala tu kecil tp sangat2 menenangkan
traffic x jamm mcm kat kl ni
kira aman dan bahagia la hdp sy kalau balik kg ..
xpe boleh kumpul dulu rindu ni banyak2
nanti blk tebus semua
yeay!!!  ;D